سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه مرد با ایمان برادر خود را خشمگین ساخت ، میان خود و او جدائى انداخت . [ گویند : حشمه و أحشمه ، چون او را بخشم آورد . و گفته‏اند شرمگین شدن و خشم آوردن را براى او خواست . و آن گاه جدائى اوست ] . [ و اکنون هنگام آن است که گزیده‏هاى سخن امیر مؤمنان علیه السّلام را پایان دهیم ، حالى که خداى سبحان را بر این منّت که نهاد و توفیقى که به ما داد سپاس مى‏گوییم . که آنچه پراکنده بود فراهم کردیم و آنچه دور مى‏نمود نزدیک آوردیم . و چنانکه در آغاز بر عهده نهادیم بر آنیم که برگهاى سفید در پایان هر باب بنهیم تا آنچه از دست شده و به دست آریم در آن برگها بگذاریم . و بود که سخنى پوشیده آشکار شود و از آن پس که دور مینمود به دست آید . و توفیق ما جز با خدا نیست . بر او توکل کردیم و او ما را بسنده و نیکوکار گزار است . و این در رجب سال چهار صد از هجرت است و درود بر سید ما محمد خاتم پیمبران و هدایت کننده به بهترین راه و بر آل پاک و یاران او باد که ستارگان یقین‏اند . ] [نهج البلاغه]
واسه ی دل خودم
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شعر

یه دل دارم

یه دل دارم خدا داره    زمین داره هوا داره

میون دریای غمش    کشتی و ناخدا داره

یه دل دارم ترک داره    ترس و یقین و شک داره

یه دل دارم وفا داره    یه طاقی از طلا داره

یه دل دارم غصه داره     قفلای سربسته داره

از اونا که میان میرن      یه عالمه قصه داره

یه دل دارم خیال داره      عین پرنده بال داره

زخمیه اما زخماشم       تماشا داره فال داره

یه دل دارم درد داره        زمستون سرد داره

رنگ بهار رو ندیده        خزونای زرد داره

یه دل دارم جنون داره    سرخی رنگ خون داره

عاشقه و خودش میگه    هر چی داره از اون داره

یه دل دارم دونه داره     لاله داره پونه داره

طفلکی فهمیده که     یه صاحب دیوونه داره

یه دل دارم ماه داره      بیراهه و راه داره

اندازه ابرای سرد      درد سر و آه داره

یه دل دارم آتیش داره    تو ابرا قوم و خویش داره

نه راه پس مونده براش      نه طفلی راه پیش داره

یه دل دارم رقیب داره      فراز داره نشیب داره

یه دل دارم که غم داره     یه عمره اونو کم داره

وقتی که رفته وقتی که نیست     بی خود چرا بگم داره

یه دل دارم فقط دله      قایق عشقش تو گله

یه دل دارم اما میگه     غلط نوشتی ننویس

تو خیلی وقته که دادیش     اون که حالا پیش تو نیست

راس می گه عاشقم دیگه   عاشق و کلی بی حواس

اصن یادم نبود که دل       پیش خودم نیست و کجاس

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » قاصدک ( چهارشنبه 89/4/2 :: ساعت 12:15 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

گفتمش....
مرکز دادرسی امام زمان (عج)در زمان ظهور
تولدی دیگر
شعر
مروری بر گذشته
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 7
>> بازدید دیروز: 9
>> مجموع بازدیدها: 10002
» درباره من

واسه ی دل خودم

» آرشیو مطالب
تیر 1389

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب